ServicePlanner | Advies over jouw beste software keus
menu
Ik wil software advies
Unique Selling Points
  • Je rekent af met inefficiënte routes (waardoor je kostbare tijd verliest).
  • Plannen is niet langer een tijdrovende klus.
  • Je kunt onderhoud altijd op tijd inplannen (én factureren).
  • Het komt zeer professioneel over op klanten én door jouw nieuwe manier van plannen zijn zij meer tevreden.
  • Je houdt meer tijd over voor andere zaken in je bedrijf.
Benieuwd of ServicePlanner bij je past? Vraag vrijblijvend advies aan!
  • Persoonlijk advies op maat
  • Gratis en zonder verplichtingen
  • Kom in contact met de beste softwareleveranciers

ServicePlanner alternatieven

0 grade grade grade grade grade
Elke dag krijg je als bedrijf meerdere service aanvragen van je klanten via de mail, telefonisch of misschien zelfs via WhatsApp. Veel service aanvragen is natuurlijk goed, want daardoor draai jij je omzet. Maar helaas belanden veel van die aanvragen op de grote stapel. Je potentiële klanten verwachten daarentegen een uitstekende service. Ze willen snel reactie hebben, reparaties moeten probleemloos verlopen en de apparatuur moet goed gemonteerd worden. En niet te vergeten, willen ze een monteur kunnen vertrouwen en iemand die kwalitatief goed werk verricht. 1: Geen grip op je service aanvragen Geen greep meer op je service aanvragen, geen goede communicatie tussen de binnen- en buitendienst en geen fatsoenlijk antwoord op de ingewikkelde hulpvraag van de klant. Dit alles resulteert in slechte reviews van ontevreden klanten. En dat is zonde, want je weet zelf dat je in de praktijk wel goede service levert. 2: Slechte service is teleurgestelde klanten Of je nu werkt bij een witgoedleverancier, een aircobedrijf of een installatiebedrijf: service is het belangrijkste onderdeel van je bedrijf. Klanten vragen om een professionele service, omdat ze zelf niet bijvoorbeeld een wasmachine of airco kunnen monteren. Lever jij je klanten niet de juiste service? Dan creëer je op den duur een negatieve reputatie en zullen ze twee, misschien zelfs drie keer nadenken voor ze weer met je in zee gaan. En dit allemaal, omdat je onder andere je papieren werkbonnen niet goed bij kan houden.  Mogelijkheden van de service software van Insezo Slechte service zit ‘m niet altijd in het werk dat in de praktijk verricht wordt. Vaak gaat het juist om bestellingen en handelingen die goed worden bijgehouden, het snel beantwoorden van vragen en de communicatie richting de klant. Ontvang jij de ene na de andere positieve recensie, of krijg je ook wel eens terug dat je service wat beter kan? Als dat laatste het geval is, is het misschien tijd om service software te implementeren. Met de service software van Insezo heb je namelijk een hoop mogelijkheden. We zetten de handigste functies voor je op een rij: Alle afspraken en handelingen op locatie staan in één systeem. Bereikbaar voor zowel de binnen- als de buitendienst. Servicemedewerkers kunnen snel filteren met de zoekfunctie, waardoor ze klanten met hulpvragen direct kunnen helpen. De status van meldingen, bestellingen, handelingen en hulpvragen zijn altijd up-to-date in de service software. Klanten ontvangen een mail of sms als zij een servicemelding hebben ingediend en worden zo op de hoogte gehouden. Je maakt eenvoudig planningen met Insezo’s planningstool. Al deze functies zijn beschikbaar in een eigen omgeving waar je 24/7 in kunt loggen. De software van Insezo helpt je dus, om nog gemakkelijker en efficiënter te werken door gebruik te maken van digitale werkbonnen. Wil je de service software zo inrichten dat het perfect past bij (de werkzaamheden van) jouw bedrijf? Dat kan! Het is mogelijk om de software te personaliseren en features toe te voegen die jij handig vindt. Zo kunnen we je account inrichten hoe dat jij het zou willen, hierdoor ervaar je dat je nog betere service gaat verlenen en je klanten tevreden blijven.  
Prijzen
Prijsmodellen:
Abonnement i
Gratis proefaccount i
Indicatie kosten vanaf p/m:
Op aanvraag
Software info

ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert.

Met ServicePlanner vergroot je je omzet doordat je meer tijd vrijmaakt, verstuur je klanten in een paar klikken een offerte of factuur en houd je altijd overzicht in je eigen agenda én die van collega’s. En natuurlijk maakt het systeem een efficiënte dagplanning op postcode en stuurt het klanten automatisch afspraken (of uitnodigingen ) en herinneringen. Dit betekent dat de hele planning automatisch gebeurt. Zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent. 

Kortom: ServicePlanner is de ideale alles-in-één software voor jou als jij het aantal afspraken (en dus je omzet!) zonder kopzorgen wilt laten groeien. En je kunt er vandaag al mee aan de slag. 

Beschrijving

Ontdek of ServicePlanner bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. ServicePlanner beschikt over de volgende modules:

check Digitaal ondertekenen
check ERP
check Factuurverwerking
check Offerte
check Reservering
check Servicemanagement
check Werkbonnen

Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier ServicePlanner voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met ServicePlanner verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.

ServicePlanner vergelijken en advies

Vergelijk ServicePlanner met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of ServicePlanner bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.

ServicePlanner demo of proefperiode

Wil je een echte impressie krijgen van ServicePlanner? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor ServicePlanner? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.

Impressie

ServicePlanner functionaliteiten

1 medewerkercheck
2 - 10 medewerkerscheck
11 - 25 medewerkersremove
26 - 50 medewerkersremove
51 - 75 medewerkersremove
76 - 100 medewerkersremove
101 - 150 medewerkersremove
151 - 200 medewerkersremove
201 - 250 medewerkersremove
251 - 300 medewerkersremove
301 - 350 medewerkersremove
351 - 400 medewerkersremove
401 - 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Back upscheck
i Beveiliging IP-adresremove
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Overheidremove
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgremove
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Online dienstverleningremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25check
€25 tot €50check
€50 tot €75check
€75tot €100check
€100 of meercheck
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtencheck
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
Geavanceerd ondertekenenremove
Meerdere documenten  remove
Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagencheck
Voortgang ondertekenenremove
Authenticatiemethoderemove
Digitale handtekeningcheck
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentencheck
i Facturerencheck
i Factureren met idealremove
i Kortingen en totalenremove
i Kostensoorten op factuurremove
i Nacalculatie facturatieremove
i Online factuurcheck
i Paypal op de factuurremove
i Periodieke facturatieremove
i Self-billingremove
i Toevoegen bijlagecheck
i UBL facturerencheck
i Verzamelfactuur opstellenremove
i Btw tarieven toepassencheck
i Concept facturen opslaancheck
i Creditfacturencheck
i Eigen huisstijl op factuurcheck
i Facturen inplannenremove
i Factureren in meerdere talenremove
i Factureren met abonnementen  remove
i Factureren met een vaste prijsremove
i Factureren met staffelprijzenremove
i Factureren naar klantgroepen remove
i Factuur sjablonen gebruikenremove
€0check
€1 tot €100remove
€100 tot €500check
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Groeperen van productenremove
i Kortingen en totalenremove
i Offerte omzetten in factuur  check
i Offerte online accepteren  remove
i Offerte sjablonenremove
i Offertes  check
i Overzicht offerte statuscheck
i Tonen van 3D visualisatiesremove
i Van offerte naar contractremove
i Van offerte naar projectremove
i Versiebeheerremove
i Voorcalculatieremove
i Algemene voorwaardenremove
i Eigen huisstijl op offertescheck
i Online offerte dialoogremove
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
Project sjablonenremove
Projectbeheerremove
Projecten plannenremove
Projectfasesremove
Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
Calamiteitenregistratieremove
Doorrekenen van scenario’s  remove
Medewerker productiviteitremove
Project resultatenremove
Automatische rittenregistratieremove
Ritten registrerenremove
i Installed base managementremove
i Registreren van materialenremove
i Selfservice Portalremove
i Service takenremove
i Servicemeldingenremove
i Ticketmanagementremove
i Bewaking SLA'sremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPcheck
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offertecheck
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringcheck
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementcheck
i Talentmanagementremove
i Urenregistratieremove
i Verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopsremove
i Werkbonnencheck
Chat met medewerkerremove
Chatbotremove
Kennisbankremove
Mail/bericht via websiteremove
i Software democheck
Telefonische helpdeskremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Startercheck
i Stichtingcheck
i Verenigingcheck
i ZZPcheck
i Non-profitremove
i Voorraadbeheerremove
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove
ServicePlanner integraties
Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelen
  • check Exact Online
  • check Google Calendar agenda
Schrijf een review
Schrijf een review
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers

ServicePlanner review

Totaalscore

0 /5
Geen score
(0)
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je ServicePlanner al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
ServicePlanner - veelgestelde vragen
check 1 medewerker
check 2 - 10 medewerkers
check Abonnement i
check Gratis proefaccount i
check Nederlands  
check Engels  
check Duits  
check Software demo i
check Zakelijke dienstverlening i
check Bouw en installatie i
check Facilitaire dienstverlening i
check Vastgoedsector i
check MKB i
check Starter i
check ZZP i
check Vereniging i
check Stichting i
check €0
check €100 tot €500
Raadpleeg hiervoor de integraties
Website laten maken door Dotsimpel