clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

McMain Software

Schrijf een review
Plus- en minpunten
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Snelle levering (binnen 3 weken)
  • Gratis uitproberen
  • Makkelijk op te schalen
  • Stel je eigen pakket modulair samen
  • Meer dan 30 jaar ervaring in de onderhoudswereld en veel referenties
  • Geen boekhouding, wel een Open API
  • Geen gratis versie, wel een trial
  • Nog niet in alle talen beschikbaar
  • Nog niet betalen met creditcard
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

Waarom onderhoudssoftware

Binnen elke Technische Dienst is een schat aan informatie en kennis aanwezig. Jullie medewerkers kennen jullie assets op hun duimpje. Die kennis zit in de hoofden van jullie technici en wordt vaak niet digitaal opgeslagen. Dat betekent dat de informatie verloren kan gaan bij het vertrekken van personeel en dat zou zonde zijn. Met onderhoudssoftware kunnen jullie al deze kennis digitaal vereeuwigen zodat er nooit meer informatie verloren gaat. Rondzwervende papieren administratie is niet meer van deze tijd. Asset management software zorgt ervoor dat alle informatie altijd en overal beschikbaar is voor jullie Technische Dienst.

Waarom McMain

Wij vinden het belangrijk dat onderhoudssoftware toegankelijk is voor iedereen, ongeacht de omvang van je budget. McMain Online is volledig webbased, je hebt dus altijd, overal en vanaf elk device toegang tot de informatie die je nodig hebt. McMain Online heeft een frisse look en is eenvoudig in gebruik. Wij vinden namelijk dat software jullie werk makkelijker moet maken, zonder omslachtige of onlogische handelingen. Met onze onderhoudsapp de Digitale Monteur hebben jullie altijd een digitale kopie van al jullie assets, werkopdrachten en alle andere gegevens die jullie nodig hebben om je werk te doen in je broekzak. Dat noemen wij: de nieuwe generatie asset management software.

McMain Online bevat alles wat je nodig hebt om te starten met digitaal onderhoudsbeheer.

  • Objectbeheer
  • Storingen registreren en afhandelen via je tablet of telefoon
  • Preventief Onderhoud
  • Meldingen en incidenten efficiënt afhandelen
  • Werkinstructies en inspectielijsten
  • Contractbeheer
  • Documentbeheer
  • Facturatie & Financiën
  • Gereedschap- en uitleenbeheer
  • Inkoop- en voorraadbeheer
  • Multi-site om eenvoudig meerdere vestigingen te beheren
  • NEN3140
  • Projectbeheer
  • Rapportages
  • Relatiebeheer
  • Grafische werkplanning
  • Werkvergunningen
  • Koppel al jouw programma's aan McMain. Dankzij onze Open API al jullie andere programma's kunt koppelen aan McMain? Zo hebben jullie alle nodige informatie op één centrale plek en kunnen jullie programma's elkaar versterken.

Impressie

McMain Software functionaliteiten

1 tot 5 medewerkerscheck
6 tot 10 medewerkerscheck
11 tot 25 medewerkerscheck
26 tot 50 medewerkerscheck
51 tot 75 medewerkerscheck
76 tot 100 medewerkerscheck
101 tot 150 medewerkerscheck
151 tot 200 medewerkerscheck
201 tot 250 medewerkerscheck
251 tot 300 medewerkerscheck
301 tot 350 medewerkerscheck
351 tot 400 medewerkerscheck
401 tot 500 medewerkerscheck
500 of meer medewerkerscheck
i Back upscheck
i Beveiliging en toegang op IP-adrescheck
i Data opslag in Europa check
i Flexibele gebruikersrechten  check
i Single Sign On (SSO)check
i Twee-factor-authenticatiecheck
i Zakelijke dienstverleningcheck
i Zorgcheck
i Bouw en installatiecheck
i Facilitaire dienstverleningcheck
i Horecacheck
i ITcheck
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemiecheck
i Accountancyremove
i Agro sectorcheck
i Automotivecheck
i Educatieremove
i Handelremove
i Industriecheck
i Logistiekcheck
i Mediaremove
i Petrol marktcheck
i Productiecheck
i Recreatiecheck
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorcheck
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50check
€50 tot €75check
€75tot €100check
€100 of meercheck
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwarecheck
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatcheck
i Logboekcheck
i Online agendacheck
i Processignalencheck
i Tijdlijnremove
i Formulieren en sjablonencheck
i Opslaan van documentencheck
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
Zapierremove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  check
i Registreren van inspectiescheck
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  check
i API  check
i Cloudcheck
i Sandboxcheck
i Servercheck
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementcheck
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountcheck
i Op aanvraagremove
i Per eenheidcheck
i Installed base managementremove
i Registreren van materialencheck
i Selfservice Portalremove
i Service takencheck
i Servicemeldingenremove
i Ticketmanagementcheck
i Bewaking SLA'scheck
i Analyse en rapportagecheck
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenencheck
i Document managementcheck
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatiecheck
i Factuurverwerkingcheck
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementcheck
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningcheck
i Procesmanagementcheck
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningcheck
i Projectmanagementcheck
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementcheck
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verzuimremove
i Voorraadbeheercheck
i Webshopremove
i Werkbonnencheck
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takencheck
i Taken overzichtcheck
i Toewijzen van rollencheck
i Aanmaken van takencheck
Arabischremove
Deens  remove
Duits  check
Engels  check
Finsremove
Frans  check
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  check
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  check
Tsjechischremove
Turks  check
Zweeds  remove
i MKBcheck
i Grootbedrijfcheck
i Multinationalscheck
i Startercheck
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'scheck
i Mobiele appcheck
i Plus- en minuren  remove
i Urenregistratie per projectcheck
i Urenregistratie personeelcheck
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Tijd matchen aan klantremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

McMain Software integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
  • checkAFAS software
  • checkExact Boekhoudgemak en Multivers
  • checkExact Online
  • checkGilde software
  • checkMailchimp
  • checkMicrosoft Outlook
  • checkOutSmart
  • checkPower BI
  • checkSAP ERP
  • checkTopdesk

McMain Software alternatieven

Bouwmakers Software

Bouwmakers Software is een complete oplossing voor bedrijven in de bouw (midden- en kleinbedrijf).

Bouwmakers Web’ is de ‘cloud’-oplossing welke o.a. de volgende onderdelen bevat: projectenadministratie, calculatie en offertebeheer, inkoop, project- en personeelsplanning, kwaliteitsbeheer (o.a. WKB), urenadministratie en complete financiële administratie incl. factuurscanning.

Daarnaast is er de ‘Bouwmakers App’ welke naadloos aansluit op deze processen. Kijk hieronder voor meer informatie of ga naar deze website

Cleverdesk

Gebruiksvriendelijke ERP software voor bedrijven die werken met mensen en materieel.

1. Urenregistratie

2. Planning

3. Projectbeheer

4. Materieelbeheer

5. Verhuur van materieel en artikelen

6. Digitale werkbonnen

Waarom organisaties kiezen voor Cleverdesk

  • Jouw hele operatie (inclusief buitendienst) in één overzichtelijk pakket
  • Geavanceerde planning voor mens en materieel
  • Online samenwerken met medewerkers, opdrachtgevers, leveranciers en inhuur
  • Gekoppeld met de meest gebruikte boekhoudsystemen
  • Snel en betaalbaar van start

TOPforms

Met TOPforms optimaliseren wij formulier gedreven processen van bedrijven door deze processen te digitaliseren. Digitaliseren betekent in de regel een grote verandering voor bedrijven en haar medewerkers. Ons uitgangspunt is dat wij grotendeels uw bestaande werkwijze/proces zo goed als mogelijk in kaart brengen en respecteren. TOPforms is in nauwe samenwerking met onze klanten in eigen beheer ontwikkeld waardoor er een bewezen gebruiksvriendelijke oplossing is ontstaan. 


TOPforms bestaat uit 2 hoofdcomponenten, de TOPforms App (Android en iOS) en de TOPforms Portal. TOPforms kan 'stand alone' ingezet worden maar ook gekoppeld worden aan uw database oplossing. TOPforms is een generieke App waarbij al uw maatwerk wordt samengebracht in de formulierapplicatie die wij voor u ontwikkelen. 
 

ServicePlanner

ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert.

Met ServicePlanner vergroot je je omzet doordat je meer tijd vrijmaakt, verstuur je klanten in een paar klikken een offerte of factuur en houd je altijd overzicht in je eigen agenda én die van collega’s. En natuurlijk maakt het systeem een efficiënte dagplanning op postcode en stuurt het klanten automatisch afspraken (of uitnodigingen ) en herinneringen. Dit betekent dat de hele planning automatisch gebeurt. Zonder dat je er veel tijd aan kwijt bent. 

Kortom: ServicePlanner is de ideale alles-in-één software voor jou als jij het aantal afspraken (en dus je omzet!) zonder kopzorgen wilt laten groeien. En je kunt er vandaag al mee aan de slag. 

Schrijf een review

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

McMain Software review

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )

Heb je McMain Software al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

McMain Software - Veelgestelde vragen

check1 tot 5 medewerkers

check6 tot 10 medewerkers

check11 tot 25 medewerkers

check26 tot 50 medewerkers

check51 tot 75 medewerkers

check76 tot 100 medewerkers

check101 tot 150 medewerkers

check151 tot 200 medewerkers

check201 tot 250 medewerkers

check251 tot 300 medewerkers

check301 tot 350 medewerkers

check351 tot 400 medewerkers

check401 tot 500 medewerkers

check500 of meer medewerkers

checkPer eenheid

checkAbonnement

checkGratis proefaccount

checkTurks  

checkNederlands  

checkSpaans  

checkEngels  

checkDuits  

checkFrans  

checkZakelijke dienstverlening

checkZorg

checkBouw en installatie

checkFacilitaire dienstverlening

checkHoreca

checkIT

checkFarma en Chemie

checkIndustrie

checkLogistiek

checkAgro sector

checkAutomotive

checkProductie

checkRecreatie

checkVastgoedsector

checkPetrol markt