clear

Waarom SoftwareWatcher

SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:

  • Softwareselectie tool
  • SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.

  • Gratis advies van een software expert
  • Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.

Plus- en minpunten
  • Works on all devices
  • Large number of plug-and-play integrations
  • TIQ’s matching algorithm learns from your behavior and will form an understanding of the way you work
€ Op aanvraag ,- tot € Op aanvraag€ ,-Prijs per gebruiker per maandWaarom is dit een indicatie?Prijsmodellen

Beschrijving

How does assisted time tracking help my organization?
Create insights for growth with time capture technology. TIQ Time helps lawyers build a complete and consistent timesheet, helping firms to reduce leakage, increase their bottom-line and optimise insights and transparency in service delivery.

How does it work?
Our award winning software makes time tracking easy by connecting to the tools you use to get your work done. Using integrations with Microsoft Office and your Document Management System, TIQ automatically creates an overview of time you have spent on separate documents, emails, meetings and other activities.

The time entries you have validated are then exported to the financial system, where they can be used for billing and reporting in your current tools and processes.

Why TIQ?
TIQ focusses on one thing: Offering the best solution for time tracking in the legal segment. We work closely with our customers to make sure your software evolves with current market demands.

Works on all devices:
TIQ wants to make it as easy as possible to generate insights in your time, anytime and anywhere. TIQ works on all devices, all you need is a working internet connection. With our native mobile apps and web application, you can track your time at any time, from anywhere.

Integrations:
TIQ supports a large number of plug-and-play integrations with the tools you use to get your work done. These integrations allow TIQ to automatically capture the time you spend in these tools. By connecting with your practice management system, TIQ can automatically synchronize all captured time with the right client or matter in this system.

Are you missing an integration? No problem. TIQ also supports custom integrations through our API.

Matching:
TIQ automatically matches captured activities to specific clients or matters based on distinguishing attributes such as the e-mail address of meeting attendees, a certain word in the subject line of an e-mail, the folder in which you save a document, et cetera. TIQ’s matching algorithm learns from your behavior and will form an understanding of the way you work.

Impressie

TIQ Time functionaliteiten

1 tot 5 medewerkersremove
6 tot 10 medewerkersremove
11 tot 25 medewerkersremove
26 tot 50 medewerkersremove
51 tot 75 medewerkersremove
76 tot 100 medewerkersremove
101 tot 150 medewerkersremove
151 tot 200 medewerkersremove
201 tot 250 medewerkersremove
251 tot 300 medewerkersremove
301 tot 350 medewerkersremove
351 tot 400 medewerkersremove
401 tot 500 medewerkersremove
500 of meer medewerkersremove
i Kasstroomoverzichtremove
i Kostenplaats rapportagesremove
Kostenprognosesremove
i Medewerker productiviteitremove
i Omzet prognosesremove
i Omzet rapportagesremove
i Omzet rapportages per medewerkerremove
i Omzet verdeling klantenportefeuilleremove
i Onderhandenwerk positieremove
i Opleidingsrapportagesremove
i POP rapportagesremove
Prognose balansremove
Prognose kasstroomoverzichtremove
Prognose resultatenrekeningremove
Project resultatenremove
i Resultatenrekeningremove
i Verzuimrapportages  remove
i Balansremove
i Benchmark  remove
Bezettingsgraad rapportagesremove
i Calamiteitenrapportageremove
i Doorrekenen van scenario’s  remove
i Drillthrough  remove
i Financiële ratio'sremove
i HR rapportagesremove
i Back upsremove
i Beveiliging en toegang op IP-adresremove
i Data opslag in Europa remove
i Flexibele gebruikersrechten  remove
i Single Sign On (SSO)remove
i Twee-factor-authenticatieremove
i Zakelijke dienstverleningremove
i Zorgremove
i Bouw en installatieremove
i Facilitaire dienstverleningremove
i Horecaremove
i ITremove
i Maatschappelijke dienstverleningremove
i Retailremove
i Farma en Chemieremove
i Accountancyremove
i Agro sectorremove
i Automotiveremove
i Educatieremove
i Handelremove
i Industrieremove
i Logistiekremove
i Mediaremove
i Petrol marktremove
i Productieremove
i Recreatieremove
i Uitzendbrancheremove
i Vastgoedsectorremove
i Webwinkelsremove
€1 tot €5remove
€5 tot €10remove
€10 tot €25remove
€25 tot €50remove
€50 tot €75remove
€75tot €100remove
€100 of meerremove
i Bezoekersregistratieremove
i Communicatie via softwareremove
Delen van nieuwsberichtenremove
i Interne chatremove
i Logboekremove
i Online agendaremove
i Processignalenremove
i Tijdlijnremove
i Kilometerdeclaraties  remove
i Onkostendeclaratiesremove
i Real time valuta conversieremove
i Status bekijken van declaratiesremove
i Accorderingsworkflow  remove
i Automatische buitenlandse btw teruggaveremove
i Automatische kilometer berekeningremove
i Business trips aanvragenremove
i Creditcard integratieremove
i Declaraties accorderen via een appremove
i Declaraties kostenplaatsenremove
i Declareren via een app  remove
i Feedback notitiesremove
i Juridisch rechtsgeldigremove
i Meerdere documenten  remove
i Meerdere ondertekenaarsremove
Meesturen van bijlagenremove
i Voortgang ondertekenenremove
i Authenticatiemethoderemove
i Digitale handtekeningremove
i Formulieren en sjablonenremove
i Opslaan van documentenremove
i Medewerkersprofielenremove
i Meerdere verlof soortenremove
i MSSremove
i MSS appremove
i Sjablonen functie profielenremove
i Arbeidsovereenkomst generatorremove
i Bedrijfseigendommen aanvragenremove
i Contractbeheer medewerkersremove
i Digitaal personeelsdossier  remove
i ESSremove
i ESS appremove
i Genereren van een organogramremove
€0remove
€1 tot €100remove
€100 tot €500remove
€20.000 of meerremove
€5.000 tot €20.000remove
€500 tot €5.000remove
i Klachtregistratieremove
i Procesbeschrijvingen  remove
i Registreren van inspectiesremove
i Verbetervoorstellenremove
i Werkinstructies  remove
i Inwerkschema'sremove
i Meerdere vestigingen/afdelingen  remove
i Openstaande dienstenremove
i Oproep meldingenremove
i Pauzes berekenen  remove
i Plannen op basis van budgetremove
i Plannen op verwachte loonkostenremove
i Roosters maken remove
i Toeslagenremove
i Weersverwachting  remove
i Werktijden/diensten ruilen  remove
i Beschikbaarheid medewerkers  remove
i Controle bezettingremove
i Diensten herhalen  remove
i API  remove
i Cloudremove
i Sandboxremove
i Serverremove
i Zelflerende softwareremove
i Abonnementremove
i Eenmalig betalenremove
i Freemiumremove
i Gratis proefaccountremove
i Op aanvraagremove
i Per eenheidremove
i Analyse en rapportageremove
i Bezorgingremove
i Boekhoudingremove
i CRMremove
i Debiteurenbeheerremove
i Declaratieremove
i Digitaal ondertekenenremove
i Document managementremove
i EPDremove
i ERPremove
i Facturatieremove
i Factuurverwerkingremove
i Fiscaalremove
i Flexibele verloningremove
i Helpdeskremove
i HRMremove
i Integratie softwareremove
i Jaarrekeningremove
i Kassaremove
i Kwaliteitsmanagementremove
i Offerteremove
Opleidingsmanagementremove
i Personeelsplanningremove
i Procesmanagementremove
i Productconfiguratieremove
i Productieplanningremove
i Projectmanagementremove
i Recruitmentremove
i Reserveringremove
i Rittenregistratieremove
i Salarisadministratieremove
i Salesremove
i Servicemanagementremove
i Talentmanagementremove
i Urenregistratiecheck
i Verlof en verzuimremove
i Voorraadbeheerremove
i Webshopremove
i Werkbonnenremove
i Externe partij login  remove
i Status van lopende takenremove
i Taken overzichtremove
i Toewijzen van rollenremove
i Aanmaken van takenremove
Arabischremove
Deens  remove
Duits  remove
Engels  remove
Finsremove
Frans  remove
Italiaans  remove
Mandarijn  remove
Nederlands  remove
Noors  remove
Pools  remove
Portugees  remove
Russischremove
Spaans  remove
Tsjechischremove
Turks  remove
Zweeds  remove
i MKBremove
i Grootbedrijfremove
i Multinationalsremove
i Starterremove
i Stichtingremove
i Verenigingremove
i ZZPremove
i Non-profitremove
i Inklokkenremove
i Inzicht in urensaldo'sremove
i Plus- en minuren  remove
i Uren registreren via een mobiele appremove
i Urenregistratie per projectremove
i Urenregistratie personeelremove
i Accorderen van urenremove
i Activiteitstimerremove
i Afwezigheidregistratieremove
i Automatisch tijd matchen aan klantremove
i Automatische tijdregistratieremove
i Cao regelsremove
i Externe urenvalidatieremove
i Hoogste prijsOp aanvraag
i Laagste prijsOp aanvraag
i Ontwerpen en aanpassen van workflowsremove
i Workflow management  remove

TIQ Time integraties

Bekijk hier waarmee je de software kunt koppelenkeyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

TIQ Time alternatieven

Humanwave

4.9

Inzicht, overzicht en grip op al je HR-zaken

Met Humanwave hoef je nooit meer te zoeken en iedereen kijkt naar dezelfde informatie. Dit verbetert de samenwerking, voorkomt kostbare fouten en geeft rust.

Duizenden medewerkers vertrouwen dagelijks op Humanwave, geen losse Excel sheets, notities en aantekeningen meer.

Flux

4.6

Wat is Flux?

Flux geeft real-time informatie over de aanwezigheid van vast en flex personeel op de werkvloer. Het houdt rekening met de verschillende werktijden van ploegen. Ook zie je ‘hoe ver’ werknemers zijn met hun contracturen voor een bepaalde periode. Dat helpt bij het afwegen welke medewerkers voor de komende dag of week juist wel of juist niet ingezet moeten worden. Flux gaat nog een stap verder. Het is gebouwd op het idee dat informatie uit het heden en het verleden moet helpen om vooruit te denken. Data uit Flux kunnen eenvoudig worden gemodelleerd. In één oogopslag zie je bijvoorbeeld waar jouw forecast en de toekomstige beschikbaarheid van flex en vast personeel uit de pas lopen. Zo maak je altijd een sluitend rooster en anticipeer je constant met jouw workforce op de toekomst.

Wat maakt de Flux bijzonder?

Door de eenvoud en toegankelijkheid van het programma. Krijgt de organisatie meer en beter inzicht in de gewerkte uren (per kostenplaats) en heeft de medewerker ten alle tijden inzicht in de gewerkte uren en persoonlijk saldo’s. Daarnaast kun je tijdig anticiperen door onze forecast en poolmanagement module waardoor je workforce altijd perfect is afgestemd op je hoeveelheid werk. Wat voor veel bedrijven het verschil kan maken tussen winstgevendheid of niet.

Bouwmakers Software

Bouwmakers Software is een complete oplossing voor bedrijven in de bouw (midden- en kleinbedrijf).

Bouwmakers Web’ is de ‘cloud’-oplossing welke o.a. de volgende onderdelen bevat: projectenadministratie, calculatie en offertebeheer, inkoop, project- en personeelsplanning, kwaliteitsbeheer (o.a. WKB), urenadministratie en complete financiële administratie incl. factuurscanning.

Daarnaast is er de ‘Bouwmakers App’ welke naadloos aansluit op deze processen. Kijk hieronder voor meer informatie of ga naar deze website

Atrea Workforce Management Systems

5.0

Bij Atrea vinden wij dat tijd telt. Daarom profiteren bij Atrea zowel medewerkers als werkgevers van de inzichten die tijd je kan geven. Inzichten in gewerkte uren, toeslagen en verlofuren zijn niet alleen bepalend voor werkroosters of bezettingsplanningen, het zorgt ook voor minder gedoe in de salarisadministratie en verstevigt de vertrouwensband tussen medewerker en werkgever.

Met het tijdregistratie systeem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.

Onze geïntegreerde oplossing bevat o.a. modules voor:

- Aan- en afwezigheidregistratie
- Verlofregistratie
- Bezettingsplanning
- Employee Self Service - mobiele app
- Manager Self Service - mobiele app
- Project-, order- en kostenplaatsregistratie
- Toegangscontrole
- Calamiteitenlijst (BHV)
- Koppelingen met achterliggende systemen zoals, ERP, Salarisadministratie en planningssoftwarepakketten

Schrijf een review over TIQ Time

Review
N.v.t.
1
2
3
4
5
Gebruiksvriendelijkheid
Performance
Beveiliging
Prijs-kwaliteitsverhouding
Service softwareleverancier
Branche
Aantal medewerkers
Geen bestanden geselecteerd

Reviews over TIQ Time

Totaalscore

/5
Geen score
(0 )
Beveiliging
0,0/5star
Gebruiksvriendelijkheid
0,0/5star
Performance
0,0/5star
Prijs-kwaliteitsverhouding
0,0/5star
Service softwareleverancier
0,0/5star

Heb je TIQ Time al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!

TIQ Time - Veelgestelde vragen