SoftwareWatcher is een onafhankelijk platform om bedrijfssoftware te zoeken, vergelijken en selecteren. Op ons platform brengen wij alle softwareleveranciers samen op één plek. Het doel van SoftwareWatcher is om jou te helpen met het selecteren van de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past en hier vervolgens een keuze tussen te maken. SoftwareWatcher biedt een aantal grote voordelen:
SoftwareWatcher beschikt over een uitgebreide vragenselectie die snel en eenvoudig is te doorlopen. Alle software functionaliteiten worden uitgebreid beschreven waardoor je eenvoudig aangeeft wat belangrijk voor je is. Met de softwareselectie tool zorgt SoftwareWatcher ervoor dat je uitkomt bij de bedrijfssoftware dat bij je bedrijf past.
Mocht je er nog niet helemaal uitkomen, dan helpen we je graag verder met het selecteren van de beste bedrijfssoftware voor jouw bedrijf. Door vrijblijvend contact met ons op te nemen gaan we samen kijken naar jouw huidige situatie, software wensen en bedrijfsprocessen. Op basis hiervan geven we een onafhankelijk advies welke concrete software oplossingen het best geschikt zijn voor jouw bedrijf. Ook tijdens de selectie procedure fungeren we graag als centraal aanspreekpunt voor al je vragen over software. Het is altijd mogelijk om gratis contact met ons op te nemen en gebruik te maken onze jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsprocessen en software oplossingen.
How does assisted time tracking help my organization?
Create insights for growth with time capture technology. TIQ Time helps lawyers build a complete and consistent timesheet, helping firms to reduce leakage, increase their bottom-line and optimise insights and transparency in service delivery.
How does it work?
Our award winning software makes time tracking easy by connecting to the tools you use to get your work done. Using integrations with Microsoft Office and your Document Management System, TIQ automatically creates an overview of time you have spent on separate documents, emails, meetings and other activities.
The time entries you have validated are then exported to the financial system, where they can be used for billing and reporting in your current tools and processes.
Why TIQ?
TIQ focusses on one thing: Offering the best solution for time tracking in the legal segment. We work closely with our customers to make sure your software evolves with current market demands.
Works on all devices:
TIQ wants to make it as easy as possible to generate insights in your time, anytime and anywhere. TIQ works on all devices, all you need is a working internet connection. With our native mobile apps and web application, you can track your time at any time, from anywhere.
Integrations:
TIQ supports a large number of plug-and-play integrations with the tools you use to get your work done. These integrations allow TIQ to automatically capture the time you spend in these tools. By connecting with your practice management system, TIQ can automatically synchronize all captured time with the right client or matter in this system. TIQ also supports custom integrations through our API.
Matching:
TIQ automatically matches captured activities to specific clients or matters based on distinguishing attributes such as the e-mail address of meeting attendees, a certain word in the subject line of an e-mail, the folder in which you save a document, et cetera. TIQ’s matching algorithm learns from your behavior and will form an understanding of the way you work.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!